poniedziałek, 13 lipca 2015

Ahh te wakacje...

Hejka! :)
             Jak ten czas szybko leci... Niedawno byłam mała, chodziłam do zerówki, potem podstawówki, a jeszcze niedawno do gimnazjum, a teraz...?! I pomyśleć, że to już koniec, że więcej nie zobaczę mojej klasy w takim samym gronie. Niektórzy powyjeżdżali do innych miast, a nawet
województw. Muszę Wam powiedzieć, że przez pewien czas nie mogłam się z tym pogodzić, ponieważ z pewnymi osobami spędziłam nawet 10 lat. Jedna pocieszająca wiadomość jest taka, że jeszcze z niektórymi będę się uczyć, ale tak czy siak za szybko to zleciało. A jak u Was, też mieliście doła po szybko minionym czasie, czy było wręcz przeciwnie, cieszycie się z końca gimnazjum i nie możecie się doczekać, aż pójdziecie do szkół średnich i poznacie nowych ludzi?! Co prawda u mnie jest też tak, że nie mogę się doczekać, aż poznam moją nową klase i zacznę swoją przygodę ze szkołą średnią. Zawsze jak byłam mniejsza wyobrażałam sobie, że mam szesnaście lat oraz iż uczę się w liceum. Wydawało mi się, że w tym wieku jest się już takim w miarę dorosłym i rodzice na wszystko pozwalają  aż w końcu... Moje marzenie się spełniło... Tylko, że teraz zacznie się normalne życie, nie będzie już "gimbusowania". Niby długo, ale krótko, jedynie trzy lata do matury! Tak więc trzeba się brać do roboty od samego początku, bo za wiele czasu to nie będzie! 
           
 A no właśnie... co do czasu. Już minęły dwa tygodnie wakacji, a ja ciągle w domu, KOSZMAR! Tak to jest  kiedy liczysz na swoich przyjaciół, a ci mają ciebie gdzieś i właśnie teraz się przekonałam "Umiesz liczyć? Licz na siebie..."  Taaaak.... Ale pociesza mnie fakt, że sierpień zapowiada się ciekawiej :) Kilka imprez, może jakiś wyjazd na spontanie. Zobaczymy jak to będzie...
A Wy jak spędziliście poprzednie wakacje no i oczywiście obecne?! Jakieś plany, wyjazdy, imprezy?! 
Wiecie co?! Dziś przeglądałam swoje stare zdjęcia, z poprzednich wakacji, z nad morza, gór i muszę Wam powiedzieć, że niektóre to porażka, aż ciężko uwierzyć, że na niektórych to naprawdę jestem ja! Stwierdziłam, że niektóre muszę Wam pokazać! Każdy ma inny gust i nie każdemu mogą się podobać, ale mi osobiście się bardzo podobają, a niektóre widoki na żywo wręcz zapierały dech w piersiach :) Miłego oglądania! No i oczywiście czekam na Wasze relacje z obecnych jak i ubiegłych wakacji!











5 komentarzy:

  1. ładne zdjęcia! uwielbiam Sopot! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie! Umiesz liczyć, licz na siebie :) Też się o tym przekonałam w te wakacje niestety...

    Minimalistyczny- klik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc obie dobrze wiemy jak to jest :( Nie polecam tego nikomu :( Gdybyśmy były z tej samej miejscowości to bym zaproponowała wspólny wypad na miasto, no ale niestety troszke kilometrów jest... :( Tak więc mogę tyko życzyć wesołych wakacji, spędzonych ze znajomymi :) Oby były lepsze niż do tej pory :)

      Usuń
  3. zdjęcia są cudowne! oo, ja właśnie za kilka dni odwiedzam Sopot! Od razu widać, że będzie fajnie ^^
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń